728x90 AdSpace


  • ΤΕΛΕΥΤΑΙΑ ΝΕΑ

    Σάββατο, 18 Οκτωβρίου 2014

    Έχετε άγχος; Δείτε τι να φάτε για να χαλαρώσετε!

    Πρόσφατη έρευνα στο Πολιτειακό Πανεπιστήμιο της Πενσυλβάνια βρήκε πως τρώγοντας φιστίκια μειώνεται η αντίδραση του σώματος στο άγχος σε ανθρώπους με διαβήτη τύπου 2. Οι συμμετέχοντες παρουσίασαν "χαμηλότερη αγγειακή σύσπαση σε κατάσταση άγχους και βελτιωμένο νευρικό έλεγχο της καρδιάς", αναφέρει η συγγραφέας της μελέτης Sheila G. West.

    Άλλες τροφές που σε βοηθούν να χαλαρώσεις;

    Σιτάρι και άλλοι σκληροί καρποί

    "Μπορείς να φας στα γρήγορα και σχεδόν χωρίς να μασάς λευκό ρύζι, όταν όμως τρως σιτάρι, πρέπει να μασήσεις", είπε η Cheung. Μια σαλάτα με βάση το βρασμένο σιτάρι, λαχανικά και μυρωδικά θα ήταν μια πολύ καλή επιλογή".

    Ξηρούς καρπούς με το κέλυφος

    Φιστίκια, αμύγδαλα, καρύδια, ό,τι θέλεις – αν είναι με κέλυφος, χρειάζεται χρόνος και προσπάθεια για να τα σπάσεις. Όμως η αναμονή μπορεί να σε ξεπληρώσει με τη μορφή πιο αργού, ενσυναίσθητου φαγητού, επισημαίνει η Cheung.

    Ξηρά φασόλια

    Η προετοιμασία των φασολιών –ή των ρεβιθιών- απαιτεί μια προετοιμασία όπως μούλιασμα και πλύσιμο, που αυξάνει το χρόνο μέχρι να φτάσουν στο πιάτο σου. "Πρέπει επίσης να τα μασήσεις καλά και δεν μπορείς να τα φας πολύ γρήγορα", λέει η ειδικός.

    Σπόροι
    Και οι σπόροι απαιτούν λίγο παραπάνω μάσημα. Και αυτό είναι καλό, καταλήγει η Cheung. "Βοηθά στη διάσπαση της τροφής και στην πέψη".
    • Blogger Comments
    • Facebook Comments

    0 σχόλια:

    Δημοσίευση σχολίου

    Item Reviewed: Έχετε άγχος; Δείτε τι να φάτε για να χαλαρώσετε! Rating: 5 Reviewed By: Unknown
    Scroll to Top